Mirisi i osvježivači prostora

Mirisi i osvježivači prostora

Aromatizovanje ambijenta ima nekoliko funckija s obzirom na odabir mirisa. Ugodna aroma u poslovnom prostoru pruža dokaz da Vam je stalo do Vaših klijenata, zaposlenika kao i sebe. Mirisi imaju terapeutski učinika jer aroma stvara ugodnu radnu atomosferu. Odabrani miris može ublažiti stres kao i povećati koncentraciju uposlenika. Kao glavna karakteristika upotrebe mirisa u ambijentu jeste da se u očima klijenata stvara pozitivna slika o Vama i Vašoj djelatnosti, a samim time, odabranim mirisom stvara se plus u kreiranju Vaše jedinstvene tržišne marke. Posljednjih godina imperativ je postala profesionalna aromatizacija prostora, kao rezultat pojačane konkurencije u svim oblastima biznisa. Ova novina ima i naučnu potporu: istraživanja su pokazala da se upotrebom prijatnih mirisa u prodavnicama, supermarketima, kazinima i kafićima zarada znatno povećala. Istovremeno, kupci su kao jedan od faktora koji je uticao na kupovinu u velikom broju navodili upravo prijatan miris objekta, potpuno prilagođen proizvodima i uslugama koje se nude. Komunicirajte s Vašim klijentima putem mirisa.

Neka Vas ljudi pamte i neka govore o vama! Postoje situacije kada je aromatizacija prostora potpuno neophodna jer želite da neutrališete neprijatne mirise, kao i situacije kada je aromatizacija prostora onaj „korak dalje“ koji želite da učinite kako bi vaš prostor bio prepoznatljiv, a posetioci poželeli da se vrate. Rezultat aromatizovanja radnog ambijenta utječe pozitivno na konzumente Vaših usluga. Aromatizovanjem prostora veća je mogućnost emotivnog vezivanja klijenata za poslovni prostor zbog pozitivnog osječaja pobuđenog ugodnim osvježivačem. Osjet mirisa povezan je s limbičkim sistemom u mozgu koji određuje emocije i sjećanja, te prema tome određena aroma može pobuditi rekaciju zadovoljstva i opuštanja. Jedan od prioriteta u izboru osvejživača za poslovni prostor svakako je moderan dizajn koji se lako uklapa u različita okruženja.